Wish I was brave enough

Var väl kanske inte på världens bästa humör igårkväll när jag kom hem. Men det är väl förståeligt? Kvällen var rolig och det bjöds på massa skratt men också massa gråt. Berättar mer om kvällen senare.
Gick och la mig direkt när jag kom hem igår. Men satt vid datorn ett tag, gick liksom inte att sova. Haha, måste påminna mig själv att byta alla sängkläder i sängen också. Mascara everywhere efter allt bölande i sängen. Nej, här är jag inte alls långsint som bölar 3068 timmar efter balen! Men lyckades somna till slut, runt två. Morgonen var väl inte speciellt bra den heller. Vaknade först före 6 (!!) av att jag frös som ett as. Lyckades somna om men vaknade vid 8 av att jag frös igen. Nästa gång vaknade jag vid 9 av att jag svettades som ett as istället. Lyckades somna om men vaknade självklart vid halv 10 av att jag mådde illa och svettades. Fantastisk morgon om jag får säga det själv! Men nu har jag tagit mig upp ur sängen i alla fall. Har duschat och tagit bort sminket. Känner mig hyfsat fräsch igen!

Har tagit massa bilder med Matildas kamera också. Men hon har den hemma hos sig så jag får den så fort hon lagt in bilderna på sin dator. Så jag vet inte alls hur lång tid det kommer ta. Måste ju kunna hämta kameran på något sätt också. Vi får seeee helt enkelt!

12-06-08 10:53
 
Trackback


RSS 2.0