29e Mars 2012

Även fast jag inte bloggat något så låg min statistik på över 70 unika igår. Vart kommer ni ifrån egentligen?! Sjukt kul! Har inte orkat blogga någonting, finns ingenting att skriva. Men idag så har vi haft pedagogisk heldag så jag har bara tagit det lugnt hela dagen nästan. Vaknade runt elva men låg kvar lite längre och kollade på tv. Vid ett så fick jag tvinga mig upp ur sängen, ville bara ligga kvar hela dagen typ! Ångrar lite nu att jag inte gick upp tidigare, är inge trött just nu.. Skulle bra gärna vilja sova nu för det är handboll i skolan imorgon. Så det ska vi vara med på. Hoppas på att vi går vidare! Vill definitivt inte komma trea, hatar att förlora. Skriver väl mer imorgon om hur det gick och sådär. Om jag hinner, ska antagligen sova ute på sjön imorgon beroende på vilka som ska med ut.

Nu blev det massa texxxt här. Men skit i det. Nu ska jag lägga mig i sängen och typ kolla på big brother eller någonting. NATTTTI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0