Disco

Har haft en grym kväll! Trodde inte discot skulle bli såhär lyckat som det blev. Hade dock lite tråkigt rätt så ofta när det inte fanns något att göra. Vi satt mest på scenen och diggade till musiken, hoho. I början av kvällen så var det knappt inga barn som dansade. Så vi körde igång en bra låt så blev det lite breakdance! Damn vad kul det är alltså! Ångrar lite att jag slutade breakdancen, IGEN. Men gjort är gjort, nu tänker jag aldrig gå tillbaka dit igen. Har fortfarande kvar alla steg så det får duga. Vafan, breakdance är ett måste på discon! Sen jag var liten har jag breakat minst en gång varje disco.

Blev lite långtråkigt mot slutet. Jag och Matilda var tvungna att fixa musiken så vi satt där uppe på scenen helt forever alone medan vissa satt där nere eller dansa tryckare. BUHUHUH. Men jag överlever, neestan. Jorå, jag överlever väl.


Vill inte riktigt gå och lägga mig än. Så jag sitter uppe vid datorn ett tag till (Läs: några timmar till). Hörs imorgon, eller något..!



Daaaaaaaaaaamn boy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0