Fetaste sovmorgonen

Att sova hemma själv är typ det bästa som finns! Eller ah, har inte varit heeelt själv, men whatever. Alla andra har sovit ute på sjön så jag har tagit fetaste sovmorgonen! Eller fetaste och fetaste, till elva. Skönt var det i alla fall! Och imorgon lär jag då inte få någon sovmorgon, måste upp vid sju om jag ska hinna fixa i ordning mig. För sen blir det fotbollspremiääär! AIK - Mjällby. Börjar bli sjuuukt taggad! Det kommer gå en buss till Stockholm så den kommer vara full med AIKare. Matchen börjar vid två har jag för mig så kommer hem runt sju ikväll.

Fick panik imorse också. Vaknade en gång imorse och kollade på klockan och såg att den var sju. Dum som jag var så trodde jag att det var skola och att jag hade försovit mig, så jag skulle precis hoppa upp ur sängen, men som tur var så kom jag på att det var helg innan jag hann gå upp. Kändes skönt när jag kom på att det var helg! ;)

Kanske gör ett inlägg imorgon om jag orkar och hinner, kommer bli väldigt stressigt då jag aldrig kommer kunna ta mig upp vid sju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0