Probleeeeeem

Föck, palla skolan idag.
Vi har massa jobbigt lektioner, jag hade världens sämsta hårdag och mina finnar går inte att dölja. Helt sjukt, så här mycket finnar har inte jag haft på riktigt jävla länge, vafan kom de ifrån? Hoppas att det bara beror på väderomslaget eller vad det var. Och hoppas att dem försvinner så fort som möjligt. Mitt självförtroende ligger nere på marken just nu, det brukar det aldrig göra. Men jag behöver förhoppningsvis bara stå ut i några dagar. Det är inte hela världen. Får helt enkelt försöka lyfta upp mitt självförtroende igen. Yeah :D

Fast i och för sig, jag tror inte att jag är den enda som har finnar och skit. Det är bara det att vissa andra döljer det med foundation. Tycker det är ännu värre, foundation är det värsta som finns. Usch..



Problemproblemproblem. Om jag börjat redan nu, hur kommer då denna dag att sluta..? Haha..



Gammal bild.
Hade inte fixat färdigt håret helt, kanske syns? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0