Bitterfitta

Kan väl säga att dagen har varit helt okej. Brandalarmet började tjuta på eftermiddagen så vi missade i stort sätt hela matten, guld! Idrotten där emot var inte ens okej. Tror inte jag var den enda som tyckte det heller. Det var inte det att idrotten var tråkig. Men alla var på så jävla dåligt humör (inklusive jag) så stämningen var inte den bästa. Får väl bli kallad för bitterfittan Nathalie. Attans vad dåligt humör jag var på alltså. På allt och alla också. Kan dels bero på att jag är sån jävla dålig förlorare.. Men alla har väl sånna dagar..? Inte bara jag. Kan väl inte säga att jag blev på så mycket bättre humör när jag kom hem. Har fått lock för örat som inte går att ta bort och det gör så sjuuuukt ont! Är grymt rädd att det ska vara öroninflammation som förut. Jobbigt att ha det!

Ska öva på att gå i mina skolavslutningsskor som jag fick idag. Klacken är ju för fan som Mount Everest! Hur ska jag lära mig att gå i dem?! Haha..
 
12-05-07 15:52
Trackback


RSS 2.0