But tonight I'm cleanin' out my closet

Trodde jag skulle må bättre idag, men hade helt fel. Kunde knappt prata imorse och hade väldigt ont i både ögonen och huvudet. Men jag bet ihop och gick till skolan ändå bara för att vi skulle ha nationella i matte idag. Hade nog varit bättre om jag stannade hemma idag. Svettades som ett as och det rann massor i ögonen så jag kunde inte alls koncentrera mig på provet. Men nu är det i alla fall gjort och det känns skönt! Gick hyffsat bra också. Nu har vi bara två nationella kvar om jag inte har helt fel..? Fantastiskt! Och det är bara 17 dagar kvar tills vi åker till England vilket betyder att vi i stort sätt bara har två veckor kvar som vi verkligen kommer jobba i skolan. Sommarlovet är nära!

Sitter och lyssnar på gamla låter med Eminem, var ett tag sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0