Måndag

Måndag:
Bara för att vi var på klassresa så var det självklart att vi skulle ha lektioner ändå. Min klass's lektion började runt 10.40 så jag Viola, Anton och Matilda gick runt på stan lite innan. Själva lektionen var helt okey. Fattade inte riktigt vad det gick ut på, vi pratade mest om hur man skulle vara artig när man pratar engelska osv osv. Gick in genom ena örat och ut genom andra, hehu. Efter det så var det självklart att den där ledaren skulle visa oss ännu ett annat ställe som låg väldigt långt upp så man var tvungen att gå i en riktigt lång backe för att komma dit. När vi väl kom upp dit så blåste det 10 gånger mer än vad det gjorde där nere. Och när gubben väl hade börjat prata kunde han inte sluta. Blev lite kallt sådär, haha.

På eftermiddagen var det fritt, så jag och Matilda gick runt och kollade lite i affärer. Fick med mig en tröja hem. Visar sen i något annat inlägg. Efter det så skulle vi käka igen, sen så fick man välja om man vilje bowla eller kolla på bio. Jag valde självklart bowling, har bowlat en gång förut och ville självklart göra det igen..? Ångrade mig dock lika fort. Efter tre jävla rundor så hade jag fortfarande 0 poäng. Gissa om jag skämdes! Och dålig förlorare som jag är så slutade jag spela. Haha, men nu vet jag i alla fall att jag inte ska bowla något mer.


Söta tjejer innan lektionen.


Jag ser helt psycho ut. Men bjuder väl!


Det himla blåsiga stället vi besökte.




Bowlingtimeeee!


Jag, Viola och Hanna. Hade på mig nya tröjan där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0