Min Valborg

Vilken kväll/natt! Drog till Evelin runt sju där jag, Evelin, Pernilla, Hanna och Mickis satt och spelade spel. Sen drog vi till prästryggen med Amanda för att Hanna skulle bada. Att hon klarade det ens, var sjukt kallt i vattnet! Efter det så gick vi bara runt i Frövi och gjorde ingenting. Lite senare kom Bönan, Dennis, Rasse och Oskar till Frövi så då stack vi hem till mig för jag var hemma själv. Men alla förutom Dennis och Rasse drog hem lika snabbt som de kom. Så jag hängde lite med dem! Var väl.. Trevligt. Det slutade med att de låg i min säng halvt döda och jag fick ligga nere i fotändan, haha. Sen drog de hem runt två, halv tre. Försökte sova då men det var inte det enklaste. Började må massa illa och jag vaknade en gång i timmen av en massa konstiga drömmar, går inte ens att förklara vad det var. Irriterande var det i alla fall.

Orkade aldrig tvätta bort sminket igår så det kanske är bäst att jag snart går och gör det. Ser ut som ett monster med mascara ner till kinderna. Fint!
 
12-05-01 08:55
Trackback


RSS 2.0