Nice

Tjeeena! Fint väder va? Ah, verkligen. Jag, Matilda och Jesper skulle egentligen haft ledarskap på idrotten utomhus idag. Men det blev en massa klag om att de skulle frysa så vi flytta in den istället. Sätt på er kläder och sluta klaga iställeeet! Ledarskapet gick väl okej, inte det bästa precis. Känns skönt att ha det gjort nu i alla fall.
Hade tyskaprov idag också, gick faktiskt rätt så bra känns det som. Imorgon har vi nationella i matte, och det är just temadelen som vi har kvar. Varför kunde vi inte ha haft den först?! Haha.. Kommer gå skit för mig känner jag. Har pluggat rätt så lite, orkar verkligen inte mer. Ska ta någonting att äta, hoppa in i duschen sen ska jag nog fan krypa ner i sängen och kolla på film. Funderar på att se på The Notebook men jag har verkligen inte lust att gråta.. Haha, problems.

PUSS!



Saknar mitt gamla hår lite!

12-05-14 17:57
Trackback


RSS 2.0