Ny design

Blev grymt trött på min gamla design så jag skaffade en ny. Inte den snyggaste precis, den ser lite konstig ut, men den får duga! Bilden i headern har inte jag tagit, jag har bara lagt till mitt www.nnathis.blogg.se. Kom inte på någonting annat, men ville ha någonting.


Vaknade runt halv tio idag av att jag fick ett sms.
Tänk att jag alltid glömmer stänga av ljudet på mobilen, haha. Får skylla mig själv. Det var fint väder imorse men nu är det blåsigt, blir inte ett dugg förvånad. När kommer sommaren?! Kommer ändå bara sitta inne hela dagen som vanligt. Måste träna på tyskan också för vi har prov (?) imorgon. SUGER. Aja, vi går bara måndag, tisdag och onsdag sen är vi lediga. Och på lördag så drar de flesta niorna till England. Taggad som fan! Bara att bita ihop de här tre dagarna. Har prov varenda dag vilket är lite jobbigt. Bara att kämpa på.


PUUSSSSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0