Onsdag & Torsdag

Ondag:
Sista dagen. Kändes faktiskt riktigt riktigt skönt. Vi hade fritt hela dagen så vi sprang runt på stan igen. Bland annat jag, Matilda, Hanna, Mickis, Anton, Pernilla och Evelin. Jag har inte glömt någon nu va? Hittade ett par tights och lite underkläder, bäst att passa på när det ändå är så billigt! Vi åt självklart på Subway igen. Men det var inte lika gott i Scarborough som det var i York, men whateveeeeer. Sen när det ändå var så fint väder så passade vi på att dra till stranden. Vi satte oss där och bara pratade och hade kul. Vi körde bland annat ''jag har aldrig'' och Sanning eller konka. Jag åkte självklart på att behöva gå och fråga någon om den hade sett mitt örhänge som jag tappat på stranden. Haha, vilket jag egentligen inte hade gjort. Hade riktigt trevligt. Fick en massa sagt som jag tyckte var skönt att kunna prata om med tjejerna och Anton. Finare vänner finns det inte alltså!

På kvällen blev det Ghost Walk som inte ens var läskigt. Efter det så skulle vi ta bussen mot Stansted. Så vi kom till Stansted runt 5 imorse, eller vad kan klockan ha blivit? Hade sjukt kul i bussen. Var egentligen meningen att jag skulle sova i bussen. Men istället blev det Matilda som sov, jag satt och spelade Uno med Hanna, Mickis och Amanda. Ägde väl som vanligt dårå! Haha, eller? Runt fyra blev det stopp vid donken, så jag köpte pommes. Ingenting jag blev mätt på dock, men gott var det! När vi väl kom till Stansted så fick vi vänta i ett rum i några timmar innan gaten skulle öppnas och så. Så jag låg och slumrade lite i en stol med musik i öronen. Somnade aldrig helt. Sen började jag må massa illa. Fick panik där ett tag när vi väntade på att de skulle lämna in de stora väskorna. Hade sjukt ont i magen. Men det gick över lite på planet sen. Kunde somna där och sov i mer än en timme. Skönt. Sen var det bara att ta bussen från Västerås hem till min kära familj. Som jag saknat så jävla mycket! ♥

jesus christ vad mycket text det blev. Någon som orkar läsa eller..? Skulle inte jag ha orkat, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0