Söndag

Söndag:
När jag och Matilda vaknade upp klockan 06.00 den morgonen så var kylan det första vi la märke till. Ville inte ens gå ur sängen för att det var så otroligt kallt i hela huset. Tydligen så har inte de som bor i England råd med att ha värmen på 24/7 så det var därför det var kallt. Förstod då hur bortskämd jag egentligen är då jag jämt och ständigt klagar när det är kallt hemma. Ungarna i den här familjen klagade inte alls.

Den här dagen så drog vi med någon ledare eller vad man ska kalla honom för. Han hade liksom hand om oss hela resan. Svårt att förklara. Så han hade planerat in att vi skulle åka någonstans och kolla på någonting. (HAHA, bra koll!!). Hur tråkigt som helst. Trodde inte att dagarna skulle se ut så precis, trodde att vi skulle få gå runt en massa själva och kolla runt och så där. Men icke då! Den enda gången vi fick gå runt själva var när vi skulle äta. Så jag, Matilda, Linda, Viola och Amanda drog till ett ställe för att prova Fish & Chips som tydligen ska vara så populärt. Kan säga som så att det definitivt inte var värt pengarna. Ysch ysch. Och som lite grädde på moset så tappade vi bort oss när vi skulle mötas vid bussen för att åka vidare till nästa ställe. Smart. Men vi hann med bussen i alla fall! ;)

Nästa ställe vi skulle till var Flamingoland. Ett ställe där det finns både karuseller och massa coola djur. Jag åkte några karuseller och kollade på några djur. Är inte så intresserad av zoo'n. Var inte så intresserad av karuseller just då heller. Men det fanns några roliga jag åkte.

Sen blev det att dra hem, käka middag och sen GÅ tillbaka till Couch park för att sen gå på en town walk. Inte speciellt kul det heller.


Ett utav ställena vi besökte. Kommer inte ihåg vad det var för något, lyssnade inte. Men tog kort ändå!



Mina kära vänner Michaela, Viola, Hanna och Anton. ♥


En till plats vi besökte. Där bland annat en del av Harry Potter har spelats in.


Underhållning på hög nivå innan Town walk med Matilda, Viola och Anton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0