Spiders on a plane eller?

Jesus christ vad snabbt dagarna går nu alltså. Vi drar ju till England idag för fan! Är grymt taggad. Trodde först att jag inte skulle kunna följa med dit, trodde att jag skulle hinna dö eller någonting. Igår när jag höll på med maten så låg det en grymt stor och hårig spindel bland all disk, trodde jag skulle dö!! Försökte dränka den, men den sprang och gömde sig i diskborsten. Efter det inbillade jag mig att jag hade massa spindlar på mig. Imorse låg det en spindel på badrumsgolvet när jag skulle duscha. Följer de efter mig?! Lovar att det kommer bli Spiders on a Plane idag och inte Snakes on a Plane. Haha!


Ska packa ner det sista nu, sen ska jag börja fixa mig och sånt skit. Kommer kanske mobilinlägg när vi är på flygplatsen om jag fortfarande har gratis internet. Får se, PUUUUSS!
 
L ö r 12-05-19 08:54
Trackback


RSS 2.0