Borde plugga..

.. Men orkar inte! Har pluggat lite idag, ska göra lite till innan jag går och lägger mig. Imorgon har vi en ''plugga ikapp-dag'' på skolan. Kan vara bra att åka in om man ligger efter i någonting. Men jag gör inte det så jag är nog hemma, pluggar nog hellre hemma istället för att behöva ta bussen in! Känner jag att jag inte kan koncentrera mig så åker jag in. Hur som helst så tänker jag i alla fall ta sovmorgon.
 
Att vara på hovet igår var så sjukt mäktigt. Särskilt när Gnaget åkte in. Fyfan. Synd att det blev förlust. Och det var bara ungefär 4 000 på hovet, fast det är kanske den publiksiffra de förtjänar..? Hockey måste jag i alla fall åka på igen! Före det var vi inne på Råsunda en sista gång. Kan inte sluta störa mig på att de ska riva stället, varför?! Visst, OKEJ att de ska riva stället. De bygger nya saker hela tiden i Stockholm så man hitter tamejfan aldrig där inne. Men att den nya arenan heter Friends Arena gör mig tokig. Blir så otroligt arg, crazy! I i stort sätt varje AIK-låt så nämner de ''Råsunda''. Sorgligt. Vi fick i alla fall med oss stolar hem från Råsunda så nu är far min glad! Var tvungna att gå med de tunga stolarna till bilen. Det känns i armar, axlar och höften. Men det var det värt!
 
Alien. Beställde nya piercingar till läppen som kom idag. När jag provade dem så märkte jag att jag hade beställt fel storlek. Hade beställt utifrån min läkstav, bra där! Går nog inte att byta eftersom jag haft de i munnen. Ska köpa nya sen, inte så dyrt ändå! Så jag får se lite konstig ut med förstor piercing just nu. Men vem bryr sig? YOLO LIKSOM, SWAG!
 
12-11-26 19:35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0