Gustavsvik

Chacha bitchäs!
Asså, nej.
 
 
La mig precis i sängen helt död. Har varit på Gustavsvik med skolan idag från 20-23. Kom hem vid tolv ungefär. Har varit vaken i 20 timmar utan sömn. Kanske inte så jobbigt för vissa, men jag är på riktigt död. Gustavsvik var helt okej. Tycker inte om att bada så mycket längre, gillar typ inte vatten i huvudtaget. Inte sen det där jävla simprovet i nian. Efter det så har jag hållit mig borta från bad och sånt. Typ, haha.
Ska typ sova nu, eller ska somna till Pewdiepie. Har gjort det de senaste dagarna. Har varje gång somnat till samma ''part'' av Happy Wheels. Så dagen efter får jag titta om på den, men somnar då också. Och så hålls det på, haha! Kommer nog inte se färdigt på den idag (inatt?) heller.
 
 
Asså nej fan, så sjukt trött! Godnattpusssss!
 
Kommer gamla bilder, kulit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0