Marieberg.

Tja! Gick upp tidigt idag för att följa med Matilda till marieberg. Hittade en del men gjorde ändå inte av med så mycket pengar! En skjorta (är jag en i gänget nu?), en blus, underkläder och puder. Riktigt nöjd med allt!
 
När jag lyssnade på hög musik inne på mitt rum så kom lillebror in och sa att det var några som gick bus eller godis som var här. ååååh! Blev så glad, gjorde min kväll! Det var första gången några har kommit till oss, de var så söta också! Vi hade tyvärr inget godis för vi är ju inte vana vid att folk kommer, men de fick lite kakor istället! Fast det pinsamma är att båda mina fönster är mot vägen där man går. Mot grusvägen och gången till där man går in. Grejen är den att jag lyssnade på grym musik och stod och dansade medan jag bytte om. Hoppas verkligen inte att de såg mig, vore hemskt pinsamt.
 
Men åh vad glömsk och taskig jag känner mig. Släppte ut Misty innan jag gick in på mitt rum och började skriva det här inlägget. Sen glömde jag henne ute! Hon var ute i säkert 10 minuter och frös. Awh, min älskling.
 
 

 
Blusen och skjortan! Riktigt nöjd. Älskade hur skjortan satt. Vet däremot inte alls hur blusen ska sitta. Ska man ha den instoppad eller inte? När jag inte hade det så såg det ut som en sovtröja. Men den blev lite konstig när jag hade den instoppad. Men det blir nog bra! Orkade och ville inte ta kort på det andra jag köpte. Grymt onödigt ju? Är nöjd med det också. Nu slipper jag se så blek ut med det förra pudret som jag hade! Gick med det i typ ett år, fattar inte hur jag kunde.

Kommentarer
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

fiiiint :P :D

2012-11-02 @ 19:16:08
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0