Asmycket sömn

Jag och tjejerna gick och la oss vid två igår. Drog ju som sagt tidigare därifrån men blev ändå lite smått kaos så vi kunde inte gå och lägga oss än. Jag vaknade vid 7 av att jag hade så jävla ont i magen och huvudet. Det är då man ångrar allt alltså, haha. Men så det blev typ 5 timmar, är sjukt trött nu! Kommer somna tidigt, men måste ändå upp tidigt imorgon. Ska fira två stycken som fyller år! Min älskade älskade gammelmormor fyller 90 år så vi ska fira henne hos farmor först. Sen ska vi fira mammas morbror som fyller 50 år. Så det blir lite imorgon! Jag har fått uppgiften att servera maten imorgon hos farmor. Så måste upp tidigt och duscha så att jag hinner ner till farmor innan alla kommer. Får inte bli allt för sent ikväll då! Fast det lär det inte bli.
 
Naae, ska fortsätta kolla på x factor sen blir det One Tree Hill!! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Hoppas du får en fortsatt grym dag, kika gärna in på min blogg om du vill. Tror inte att du kommer ångra dig!

2012-10-06 @ 19:32:17
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0