Bortförklaring..?

Godmorgon! Tänkte göra ett snabbt inlägg. Vädret är verkligen skit så idag blir det filmdag i sängen hela dagen hade jag tänkt. Får vara glad över att det inte är snö ute i alla fall. Har varit skitnervös över en sak hela dagen också, tänker nog inte berätta vad här. Ni får fråga om ni undrar isåfall!
Jag tänker inte gå en meter utanför dörren idag så ingen behöver ju bli sur på mig och säga att det är en bortförklaring bara för att jag inte har lust att hitta på någonting idag. För det har jag verkligen inte lust med, det är ingen bortförklaring. Så trött på folk som jämt säger att jag kommer med bortförklaringar hela tiden. Men skitsamma!
 
Hörs väl någon gång!

Kommentarer
Postat av: amanda

Hihi jag vill veta! ^^

2012-10-29 @ 21:48:11
URL: http://liittlethings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0