Grisfesten.

Tjenare! Skulle antagligen ha stått i kön in till Noise där grisfesten håller hus. Men istället sitter jag här hemma. Finns flera anledningar. Viola var den som hade fixat skjuts hem, men hon blev sjuk och kunde inte hänga med så då hade inte jag någon skjuts hem. Men sen kunde mamma hämta om jag ville. Men valde att istället åka in till Siba med familjen och handla. Hade fortfarande hunnit till Hanna när vi kom hem från Siba men eftersom att mamma redan hade varit inne i Örebro en gång då så kunde hon antagligen inte hämta. Så därför sket jag i det. Men med tanke på hur tråkig karrofesten var så bryr jag mig inte. OCH med tanke på hur mycket kaos och hur illa jag mådde på morgonen så är jag inte särskilt sugen. HAHA. Pratade nyss med Hanna i telefonen och de hade tydligen missat tåghelvetet som skulle in till Örebro. Och det var det sista tåget, så det verkar inte bli nån grisfest för någon av oss. Oturstjejerna tror jag. Var väl tur i oturen att jag inte kunde då. Åh, haha. Jävla tåg. Om det står att tåget är försenat och inte ska komma förrän fem över så kan det väl ändå inte komma två minuter i? Det låter ju helt idiotiskt.
 
Förra festen, utklädd till militär! Blev lite ändringar i sista sekunden där, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0