Inte alls läskig.

Sjukt dålig uppdatering nu märker jag. Men det blir så när lärare är helt dumma i huvudet och ger oss läxor bara för att vi tydligen inte jobbar på lektionerna. :) Okej, jag ska inte klaga på lärarna. Vissa är grymt bra! Men det finns vissa jag inte tål.
 
Var på Paranormal Activity 4 med Viola i lördags. Så jävla besviken. Jag garvade mer än blev rädd?! Det enda läskiga var att det blev en del jumpscares ibland, och då var det katten som kom in i bilden eller bildbyte. Sånt är man ju van vid om man kollar på PewDiePie, så, ah. Verkligen jättebesviken. Jävla filmjävel. Ingen idé att de gör en femma i alla fall.
 
Har matteprov imorgon så jag kommer åka in till skolan vid vanlig tid. Får egentligen sovmorgon till 10 men jag går upp 6, duktiga Nathalie!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0