Karrofesten

Var det värt att gå på karrofesten? Hell no. Det var kanske inte jättetråkigt, men det var ändå inte kul. Var där ett tag med några, dansade och sådär. Sen drog vi hem. Sov inte alls där det var tänkt från början vilket resulterade till att min väska inklusive min mobil var inlåst där jag först skulle sova. Så fick klara mig utan mobil. Vi skulle gå och hämta allt på morgonen innan skolan istället men då var det låst. Jag fick verkligen panik. Höll på att börja gråta nästan (ja, jag ville definitivt ha mina saker!!!) men sen öppnade de dörren. De hade inte hört oss först. Blev otroligt lättad! Hade en lektion, gick på stan med Viola, köpte en grymt snygg plånbok.

Har mått lite småilla hela dagen. Asså är egentligen allt värt det? Jag hatar att må illa, känns inte värt det just nu. Ska lägga mig framför tvn snart, kolla på x-factor och käka onyttigt. Sen ska jag kolla på One tree Hill som jag fick på posten idag. Kärlek. Behöver det här efter gårdagen känns det som, haha. Var grymt sliten i skolan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0