Paranormal Activity 4

 
Kände att jag var tvungen att lägga upp den här videon direkt efter att jag såg den. Allt han säger håller jag med om! Kunde verkligen inte säga det bättre själv. Grymt besviken på filmen. De som sett filmen och skriver på facebook att den är den bästa skräckfilmen någonsin och att den var så jävla läskig, är detta ett skämt eller?! Hur i hela helvetet kunde den filmen vara läskig? På rikigt? Haha, omg. Under hela filmen så oroade jag mig inte för att bli rädd, jag satt och oroade mig för att vi skulle missa bussen och behöva vänta i Örebro i flera timmar. Hahah. Skådespelarna var riktigt kassa (förutom han i True Jackson). Allt såg så fejk ut och man såg inte ens när någon var besatt. Jag gillade killen från True Jackson, han var bra han. Han var rolig också, så garvade mig igenom hela filmen. Fast hjärtat hoppade upp i halsgropen i slutet av filmen, typ 1 sekund innan filmen var slut. Då gömde jag ansiktet bakom händerna.
 
Finns säkert vissa som tyckte att det var den läskigaste skräckfilmen som någonsin gjorts. Men jag hatar skräckfilmer och blir jämt så harig, och jag tyckte inte ens den var läskig..? Dafuq typ. Definitivt en film som är värd att se. Om ni har lust att skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0