Pluggat

Borde städa mitt rum oftare. Haha, nu låter det som att jag aldrig städar. Men har varit rätt stökigt den här veckan och har inte hunnit städa när det varit så mycket med skolan. Men idag tog jag tag i det och det känns skönt. Gick mycket lättare att plugga då också! Tände två ljus och la mig i sängen och pluggade. Tränat lite till ännu ett prov imorgon. Kan det mesta nu! Resten har jag i bakhuvudet. Tränade lite på tyskaglosorna som vi har till fredag. Lika bra att kunna dem redan nu för imorgon blir det ju grisfesten. Kommer vara skapligt trött dagen efter så då kommer jag säkert inte vilja plugga. Skönt att ha det gjort! Ska gå ifrån plugget ett tag och istället kolla lite på Pewdiepie tills maten är färdig. PUSS!
 
Haha, åh. Gammal bild från högstadiet. Fina minnen, fina minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0