Prioriterar så bra.

Tjaaaa! Torsdag, lika avundsjuk varje gång på dem som är lediga på fredagar. Men jag har tyska så jag är tvungen att gå till skolan. Igår satt jag och pluggade hela dagen. Tjejen som kan prioritera! Nja, inte riktigt. Kunde ha skrivit alla frågor från historian på datorn, men valde att kladda i ett block istället. Vilket tog dubbelt så lång tid. Efter det valde jag av någon irriterande anledning att skriva rent allting, vilket tog väldigt många timmar att göra. Så igår satt jag i köket i stort sätt hela eftermiddagen. Istället skulle jag ha behövt jobba matte. Men icke! Idag har vi haft svenskaprov, gick väl hyfsat. Inget A, men kanske C.
 
American Horror Story och duschen väntar. I vilken ordning det blir vet jag inte än. PUSS.
 
 
Förresten! Skolkorten kom idag. Blev faktiskt väldigt nöjd! Ser lite blek ut bara, och det var så trångt så mina ben ser fucked up ut. Men jag gör ingen konstig min i alla fall, glaaad!
 
12-10-18 15:22
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0