Rubrik här då

Häromdagen så såg jag färdigt The 4400. Känner mig tom i hjärtat nu, djup, jag vet. Vill verkligen se mer! Men nu har jag börjat kolla på American Horror Story. Lite förvirrad, fattar inte så mycket än, även fast jag kollat 6 avsnitt. 5 igår och 1 idag. Men gud Nathalie, varför är du en sån jävla nörd?! Började kolla när det var ljust ute. Inte ett dugg läskigt, satt där och skrattade åt allt. Sen blev det mörkt ute, Misty och kudden blev min bästa vän. Då var jag inte så stöddig! Men vafan, ska ju se Paranormal Activity 4 på bio på lördag, BE A MAN, jesus peeeeenis. I alla fall, ska fortsätta kolla på AHS, ska ge det en chans! Evan Peters är ju med, för snygg?! Han får gärna besöka min säng om han vill. Eh. Ah. Ska äta, sen ska jag nörda lite mer AHS. Är nörd och kommer alltid att vara. PUSS.
 
Ännu en gammal bild. Ingen webcam vill samarbeta med mig just nu så.
 
12-10-15 19:25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0