Skolkort

Åh. Jag hatar skolkort. Hittar verkligen inget att ha på mig! Hur svårt kan det vara? Har rivit ut halva min garderob. Har hittat en vit tröja med typ nå paljetter eller vad det nu är på axlarna. Hade på mig den i skolan i måndags. Hittar ingenting annat. Kommer säkert byta i sista sekunden.
 
Jag har inte precis kommit överens med den som tagit skolkortet något år sen i sjuan. Jag vill aldrig titta in i kameran, men tydligen så måste man det. Så hon brukar alltid säga till mig att titta in i kameran, och så tar hon om tills de flesta gör det. I sjuan och nian gav jag mig. Men i åttan tittade jag inte in, ser så konstig ut då. Men kommer antagligen göra det nu, vet liksom inte vart jag ska titta. Kommer se väldigt fuuuuuucked up ut. Kommer få byta skola. Och kommun. Och land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0