Trött.

Äckelmåndag igen då. Fast dagen har gått rätt så fort ändå! Däremot har jag varit så otroligt trött hela dagen, höll på att somna i bussen hem. Vågar inte sova, är rädd att jag ska åka för långt då, haha. När jag kom hem så la jag mig och kollade på PewDiePie på stora tvn. Pausade ett tag och låg och blunda, somnade. Vaknade två timmar senare av att farmor ringde. Nästan tur det så att jag inte vaknade ännu senare! Sen dess har det känts som att jag bara har fått 2 timmars sömn på 24 timmar typ. Är grymt trött, ögonen svider massor!
 
Börjar sent imorgon. Funderade starkt på att ha mjukisar imorgon, har ändå bara en lektion. Men vill samtidigt använda mina Dr Martens som jag inte har användit på flera år. Sen vill jag använda ett linne som jag aldrig haft till skolan. Men inget av det passar tillsammans, hur man än gör. Haha! Men då har jag kläder till tre dagar framåt i alla fall!
 
Nu ska jag kolla på antingen 4400 eller One Tree Hill. Kan inte bestämma mig!! Tror det får bli OTH ändå. Jag tror fan att ända från första avsnittet av säsong 1 så har jag gråtit eller fällt minst en tår till varje avsnitt. Come on, det kan inte vara jag som är känslig?!

12-10-08 21:48
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0