Varje morgon.

  • Ligga och snooza ett tag
  • Gå upp och sätta på mig mjukisar och en stor tröja
  • Borsta skenan (har haft tandställning, remember..?)
  • Blöter upp mat till Misty och ger katterna mat
  • Äter frukost framför datorn (nörd?)
  • Borstar tänderna och tvättar ansiktet
  • Smörjer ansiktet
  • Sätter på hög musik och börjar sminka mig
  • Fixar håret om det behöver fixas
  • Klär på mig vanliga kläder
  • Packar väskan
  • Ger Misty maten
  • Går ut till bussen

Typ så ser min morgon ut. Iallafall när jag börjar tidigt, när jag inte gör det så blir det helt annat typ. Men oftast så ser det likadant ut varje morgon.
 
 
Nu ska jag lägga mig och kolla på youtube och serier (Pewds & 4400) sen ska jag försöka sova. Godnatt!
 
Provade webcamen på skoldatorn. Så det får bli en lite halvful bild. Men det bjur' jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0