Bara problem vaaa

Jo men dagen slutade ju ''skitbra''. Typ ingen ville köpa av Linus, ändå har vi varit ute sen två och sålt. När jag kom hem var det så klart att min moppe skulle börja fucka som vanligt. Sadeln gick inte att stänga, once again. Vet inte hur jävla länge jag stod och försökte få igen den. Tillslut gick jag därifrån, arg som ett jävla as. Älskar den perioden i månaden då man bara vill kasta iväg allting och börja gråta. Samtidigt som man vill slå någon eller något. Buhuhuhu. Gjorde något konstigt med tummen när jag försökte få igen sadeln också, har skitont där nu, så fort jag rör på den. Inte kul att vara jag just nu, alla borde tycka synd om mig. Haha, nej, ingen borde tycka synd om mig.
 
Ska städa undan lite i köket som mamma bad mig göra, sen ska jag slänga in lite tvätt i maskinen, har inga rena jeans typ.
 
 
 
1. Jag råkade precis häva ut hela min burk med tops, MEN BRA.
2. Märkte att jag inte har publicerat det här än, skulle ha gjort det för 10 minuter sen.
 
Update: När jag köpte mina Dr Denim jeans sa de att man inte skulle tvätta dem med sköljmedel, första gången jag tvättar dem råkar jag häva i sköljmedel. Asså döda mig, buhlalhuubla.
 
12-09-06 17:20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0