I follow you, you follow me

Sov hos Viola inatt, därför jag inte skrivit något. Vi hade det awesome. Kollade på film och spelade wii. Blev lite kallt att åka moppe hem, kallare idag än igår. Har varken tår eller fingrar kvar. Ska städa undan på mitt rum som verkligen ser för jävligt ut. Kläder överallt, hur svårt kan det vara att hålla rent?! Jag blir galen. Sen ska jag duscha och lite sånt, sen bah lägga mig och kolla på film eller nått. Ska dra ett par videos med pewdiepie (Stavning?!) haha, han är lite rolig han. PUSS!
 


Gammal! Inga nya bilder.
 
Sitter och lyssnar på Breaking Benjamin just nu. Grymt bra musik! Follow och The Diary Of Jane är asbra!

12-09-09 15:20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0