Nödvändigt

Hur kommer det sig att när man väl får sovmorgon så somnar man jättetidigt och vaknar tidigare än nödvändigt? Somnade före tolv och vaknade halv nio. Hade ställt klockan på tio, jobbigt, haha. Men då kunde jag bara chilla runt lite, mycket skönare. Har fixat mig och allt nu, ska snart ta moppen ner till Frövi. Ses när jag kommer hem!
 
Kom på att jag inte kan ta några webcambilder. Camen på datorn funkar liksom inte, eller det finns inget program till den, och jag har inte skivan här för att installera min webcam på den här datorn. Får fixa det någon dag!
 
Update: Sköööönt! Christina ska in till Örebro så jag kan åka med henne, så jag åker om en timme, kan chilla lite till innan skolan alltså!
 
Lånar pappas dåliga webcam.
 
12-09-11 10:57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0