Pank.

Tjeeena!

Ligger i sängen och kollar runt lite på datorn. Smsar lite med Matilda också. Vi har bestämt att inte köpa någon julklapp till varandra för att göra det lite billigare. (Är vi snåla eller?!) Istället kommer vi köpa någonting till oss själva, så det blir inte en julklapp mindre ändå, typ. Vet inte alls vad jag ska köpa dock, finns ju massor. Ska snart ta och beställa hem lite från cdon, julklappar och sånt, så då kanske jag slänger med något till mig också. Filmer kan man inte få nog utav! 
 
Imorgon har vi 3 timmars lunchrast så jag och resten av klassen hade tänkt att gå ut och äta. Pizzaplaneten, inget fint ställe här inte! Har egentligen inte råd, är ju lindemarken på fredag också. Men skitsamma, får väl låna av mamma annars. Orka sitta och titta på när alla andra äter?! Nejnej.
 
Har nyss duschat, så ska klä på mig nu. Sen så ska jag försöka lista ut vad syskonen önskar sig i julklapp, ska börjas i tid! Är alltid sent ute annars. PUSS.
 
12-09-19 18:11
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0