Saker

Hej mina kära vänner! Hoppas ni haft en bra dag idag!
Eller nått va?
 
Har lite saker jag måste göra idag igen. Göra historia, skicka iväg svenskan, plugga tyskaglosor, göra mat och duscha. Ska försöka ta tag i läxorna nu så att jag har det gjort, sen måste jag göra mat. Börjar bli lite hungrig.
 
Puss och kram från bästa Nathalie.
 
 

Jo men vad kul! På historian hade vi till uppgift att skriva om korståg och svara på frågor. Så jag gjorde två texter, en med korståg och en med frågor, fick nyss reda på att det ska vara allt i ett. Så måste försöka få in alla svaren i den långa texten på något sätt. Hur ska det gå? Asså orka, döda mig typ.

12-09-05 13:50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0