Skapligt trött

Tja!
 
Gör ett snabbt inlägg nu tänkte jag. Dagen har varit sjukt chill idag. På tisdagar har vi bara matte. Lektionen som höll på i två timmar gick riktigt fort ändå tycker jag och jag hann med allt jag skulle. Skönt. Men dagen kändes grymt lång ändå, lektionen slutade 14:40 men jag kom inte hem förrän 16:30 ändå, ganska jobbigt. Och även fast jag gick upp nio idag så känner jag mig lika trött som när jag går upp sex. Antar att det är för skolan. Ställde klockan på 10:30 imorse men vaknade ändå 9 så jag gick upp då. Hann duscha och så då också. Imorgon börjar jag 8:30 så måste gå upp 6 igen, paaaaaallaaa. Haha, usch. Inte är jag en morgonmänniska inte. Ska försöka att inte försova mig imorgon igen. Det kan förstöra ganska mycket och jag orkar verkligen inte stressa en massa. Att äta frukost, packa väskan och fixa mig på en halvtimme är way för lite.
 
Det var något speciellt jag skulle skriva men klart jag glömmer bort. Kommer komma på det när jag stängt ner datorn, promise. Alltid så. Skitsamma, var säkert inget viktigt som vanligt. Godnatt!
 
Åh daaaamn vad bra kvalitét det blir med mobilen!
 
12-09-04 22:26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0