The Hunger Games

Tjena! Har haft en sjukt rolig kväll med en megabra vän. Vi gjorde egentligen inte så mycket. Tjockade massa onyttigt och kollade på en jättekonstig film. Sen somnade vi före ett någon gång, skapligt trötta. Blev väckta före nio så det blir tidigt ikväll igen. Måste upp tidigt imorgon också, ska bort. Måste hinna tvätta håret innan så antar att jag måste upp före 7. TAGGAR. Usch. På vägen hem så svängde jag förbi Ica och köpte The Hunger Games. Mormor har sagt att hon kan betala den för jag erbjöd mig att dammsuga och damma hela huset. Vad har jag gett mig in på?! Jag hatar ju att städa, haha. Fast det är värt det, eftersom att mormor är så snäll som betalar.
Nu är jag hemma helt själv. Jag visste att jag skulle vara hemma själv i några timmar, men inte så här länge. Fattar inte riktigt vart alla andra är? Ingen säger vart de är. Blir väl ett litet förhör när de kommer hem igen, huuuh. Trodde inte att jag skulle komma hem före dem, kom hem vid 9 typ. Men de kommer när de kommer.
 
 
Har bara bilder från 2012 på den här datorn, orkade inte lägga in flera. Och jag hittar fortfarande inte webcamen, vaaar ääär deeen?!
 
12-09-01 21:21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0