X-Factor

Chacha!!!
 
Ligger i sängen och ska snart fortsätta kolla på x-factor. Har tittat färdigt på alla auditions nu, har en del favoriter! Bland annat han från Örebro, riktigt grym kille. Borde kanske egentligen fortsätta på historieuppgiften, men tror jag hinner på de två lektionerna vi har kvar innan den måste lämnas in. Skulle egentligen ha jobbat en del idag på lektionen men det blev nästan ingenting. Istället satt jag och några till och planerade torsdagen nästa vecka. Karrofest! Taggad till tusen. Många i min klass har inte någon lektion på fredagar, men jag har oturen att ha en lektion. Tyskahelvetet. Kommer väl vara ganska sliten då. Men tror nog det kommer vara värt det!
 
Ska gå och göra mat nu, inte ätit någonting än. Nackdelen med att sluta tidigare än vid lunch. PUSS!
 
12-09-26 14:46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0