Bodybuilder

Tjaaa!
 
Nu har jag äntligen köpt gymkort så nu kan jag börja gymma i Frövi! Det bästa är att jag inte ens behövde betala något för pappa hade kuponger som gick att betala med. Suveränt! Så jag och Hanna ska ner imorgon på dagen och prova. Ska försöka gå upp tidigt så att jag får i mig något innan och hinner vakna till. Får hoppas på att jag kan träna ofta nu och att det inte är så mycket folk där hela tiden. Är ju inte alltid jag kommer träna tillsammans med någon. Men nu har jag äntligen skaffat kort så nu ska jag tamejfan gymma! Bara jag kommer igång och vet vad maskinerna är till för osv (haha) så blir det nog bra.
 
Snart jag, hahaha.. ♥
 
13-01-02 21:15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0