Happiness is a mood not a destination

 Hej på er!
 
Idag har jag inte bara legat hemma och slappat hela dagen. Har varit lite ''nyttig'' och åkt och gymmat med Hanna i förmiddags! Vi provade lite olika maskiner och sånt. Vi ska dit tidigt på lördag igen och då ska vi försöka köra lite ''seriösare'', först uppvärmning, cykla eller springa, sen lite styrketräning. Blir perfekt! Lite beach 2013. Ett plus på det är att jag fick hem det jag beställde från Nelly idag. Några bikinis som satt perfekt! Taggar sommaren nu!
 
Har inte en enda bild från sommaren där jag typ badar osv. Konstigt när vädret sög. Så fick bli en bild från när jag kom hem från England!
 
Vet inte hur många gånger jag sagt det, men jag saknar verkligen det där håret, DAMN! Får snart ta och sätta i igen!
 
13-01-03 20:07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0