Lär mig så mycket!!

Vad jag har lärt mig av Supernatural:

- Man ska inte plocka upp en tjej efter vägen som vill ha skjuts, speciellt inte om hon har en vit klänning.
- Om man är ute och tältar kan det komma varelser som äter upp en.
- Man ska inte åka flygplan ifall att det är ett ont ''askmoln'' som tar över människor och störtar planet.
- Man ska inte titta sig i spegeln eller någonting som reflekterar. Man kan bli dödad av sin egen spegelbild.
- Lita inte på någon, det kan vara en hemsk varelse som bara ser ut som den personen.
- Köp aldrig begagnade tavlor, kan hända att tavlans innehåll blir levande och halshugger dig.
- Om man tror på något, kan det bli sanning.
- Om du ser ett monster så finns det chans att det bara vill hångla med dig.
- Bada aldrig i badkar eller i en sjö, kan vara så att vattnet har eget liv och dränker dig.
- Om du någon gång ser en skugga kan det vara så att den vill döda dig.
 

Haha, gotta love Supernatural. Typ bästa småläskiga serien ever! ♥
 
Ett stort plus är ju att dessa killar faktiskt ser väldigt bra ut!
 
13-01-02 22:39

Kommentarer
Postat av: amanda

Hahaha åh så sant,så sant! Supernatural, så grymt!

Btw. Tror jag lånar denna lilla lista, klockrent! :D

2013-01-03 @ 11:28:41
URL: http://liittlethings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0